Popis specializace:
Absolvent je připraven celoživotně se vzdělávat, aktivně přistupuje ke své profesní kariéře, umí se přizpůsobit změnám na trhu práce. Umí pracovat v týmu i samostatně, formulovat srozumitelně a souvisle své myšlenky, vyjadřovat se přiměřeně účelu jednání, využívat prostředky ICT. Je schopen pracovat s informacemi, zpracovávat je a kriticky hodnotit, využívat dostupné informační zdroje a programy, včetně programů ekonomických a účetních. Využívá dva cizí jazyky v odborné i osobní komunikaci. Orientuje se v problematice makroekonomie, v produktech finančního trhu, v daňové soustavě, v pravidlech hospodaření organizace i domácnosti, rozumí jednotlivým podnikovým činnostem. Zvládá běžné administrativní práce, umí psát na klávesnici PC desetiprstovou hmatovou metodou.
Absolvent disponuje kompetencemi pro uplatnění v obchodních podnicích, výrobních podnicích, sektoru služeb a veřejné správě. Získané znalosti a dovednosti využije na trhu práce převážně v ekonomicko-administrativních funkcích, zejména v ekonomickém, obchodním a personálním úseku organizací. Příkladem typového uplatnění jsou pozice: ekonom, referent, asistent, administrativní pracovník, obchodní zástupce, fakturant, účetní, pokladní, bankovní úředník.
Specifikace:
Cílová skupina:
dosažené základní vzdělání
Délka vzdělávání:
4 roky
Ukončení vzdělávání:
způsob ukončení: Maturitní zkouška
Jazyk výuky:
Čeština
Termín zahájení a ukončení studia:
01.09.2015 - 30.06.2016
Předměty: